Thursday, December 31, 2009

When December end..

Bulan Disember pun sudah hampir berakhir.Tahun 2009 akan menutup tirainya.Disember adalah bulan yang aku gemari sebab aku dilahirkan di dalam bulan ni,lagipun bulan ni adalah penutup.Mcm ala2 closing ceremonylah kiranya kan.

Birthday aku tahun ni takdelah aku organize bday party,no budget for this year.Too many bills to be paid.Aku just celebrate dgn cara aku yg tersendiri jelah,eating ice cream with my dear friends..Yummy.. surprisingly my friends did some of sweet things in which I really appreciate.Pagi2 lagi kwn lama aku si hanizaida tu dah call wish happy birthday.Tak sangka dia ingat lak birthday aku.It really cheer me up.I feel so good.Hani mmg tak pernah lupakan aku.Kadang2 aku jer rase cam tak bagus sbb dia jer yg rajin contact aku dari aku contact dia.

Si liza pulak masa pagi2 tu soh aku bukan radio yg on9 tu.Beria2 betul nih.Heran la gak aku kan.Aku mmg buka tp takde bunyi la plak.Masalah teknikal ape la plak kan.So aku bgtaulah dia,takde bunyi & aku tak dpt dgr pun.Ohh rupanye dia ade wat ucapan hepi birthday & ade tujukan lagu utk aku.Dia siap rakam lagi.So sweet..Lagu Bintang Kehidupan lak tu.my fav song.Thank you so much I really appreciate it..Liza,aku mmg tak sangka ko akan wat mcm ni.muehehehe..

Then another hani lak tepon,wish me hepi besday dgn suara ceria dia tu.Gelak2 je sgt ceria.Actually I kind of miss that laughter.Dia dulu pernah kate boleh jer sponsor kek blueberry masa bday aku nnti,so aku pun tuntut la janji tu.Miahaha..Aku mmg sgt suka kek blueberry.Tapi hani dear,bie sempat rase sket je kek tu sbb dah terkocoh2 nk balik,bos sudah panggil.Timasih kt hani & Kak Ana sbb belikan kek tu.Timasih gak sbb tlg organize my bday party & jaja sekali.

Celebration belum berakhir kt situ je,then ade piknik2 kt sg congkak.Jaja cyg,timakasih lah utk hadiah baju & tepung gomak tu.Muahahaha..Belum sempat aku letak barang lg sudah ditepung tawar.Habis kotor seluar bersih aku.Tp dah tak boleh buat ape.Sumer pun dah jd mcm giler tepung ari tu.Sepatutnya sy bawak tepung sy sendiri ari 2,so bolehlah sy balas dendam balik.Tp ade ke birthday girl sndiri yg bwk tepung.Bunyinye mcm nk mentepungkan diri sendiri la plak.

Timasih sumer kwn2 yg dtg sekali celebrate besday sy.Tak sangka ade gak org ingat kat aku.I’m so touch..HAPPY NEW YEAR 2010..

Hope to start this new year with a bang:D

2 comments:

kuizikel said...

uit hepi belated bday.. sorry la.. tak dpt wish on d dot.. dah jd smkn nyanyuk skang.. hohoho... smoga ko gembira2 slalu yerk!

amoi said...

happy belated bday juga...